الاثنين، 15 أبريل 2013

management. Sales i s the process of identifying potential clients, establish-ing credibility, closing


management. Sales i s the process of identifying potential clients, establish-ing  credibility,  closing  engagements,  and  retaining  and  expanding  client
relationships. It is a  continuous cycle of finding ways to grow the business.
Throughout  the  industry,  there  is  a good  deal  of  controversy  sur-rounding the processes to position the firm, establish a  brand, market the
business, and ultimately sell services. In the course of our interviews, we
heard  a variety  of  definitions  for  each  of  these  concepts,  and  an  even
wider variety of descriptions of how these activities are tackled and man-aged  inside  the  organization.  The  firm  leaders  we  spoke  with  do  agree
that  positioning,  branding,  marketing,  and  sales  are  important  ingredi-ents of firm success. Seventy-seven percent of interviewees placed them
at the top of their management agendas, as shown in Exhibit 7.1. Ratings
on performance in this category,  however,  were mixed. Although 50 per-cent of the leaders we spoke with gave their firms fairly high marks in this
area  (as  shown  in  Exhibit  7.2),  most  said  they  were  best  at  brand  man-agement  and  spotty  on  marketing  and  sales. Or,  as  one  CEO  confessed,
I would say we are substantially underinvested in these areas.”
Exhibit 7.1  Branding, marketing, and sales ranks sixth in order of
importance for firm leaders
148  THE  ART  OF  MANAGING  PROFESSIONAL  SERVICES
62%
71%
74%
77%
78%
79%
87%
98%
99%
Infrastructure
Strategic planning
Equity and compensation
Branding, marketing, and sales
Financial management
Service portfolio
Client portfolio
Talent management
Vision, values, and culture

المبيعات هو عملية تحديد العملاء المحتملين، ووضع مصداقية جي، العميل إغلاق التعاقدات، والحفاظ على وتوسيع
العلاقات. بل هو دورة مستمرة من إيجاد سبل لتنمية الأعمال.
في جميع أنحاء الصناعة، وهناك قدر كبير من الجدل عمليات سور التقريب لوضع الشركة، وإنشاء العلامة التجارية والسوق
الأعمال التجارية، وبيع في نهاية المطاف الخدمات. في سياق المقابلات التي أجريناها، ونحن
سمعت مجموعة متنوعة من تعريفات لكل من هذه المفاهيم، وحتى
أوسع من أوصاف كيفية معالجة هذه الأنشطة والرجل الذين تراوحت أعمارهم بين داخل المنظمة. قادة شركة تحدثنا مع قيام توافق
أن تحديد المواقع، والعلامات التجارية، والتسويق، والمبيعات مهمة ingredi-الوالدان من نجاح الشركة. وضعت سبعة وسبعون في المئة من المستجوبين منهم

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
شقيق الروح