Euro RSCG Life Culture Scan
Euro RSCG Life
is a diverse global
healthcare communications net-work
of 60 agencies
and 2,000 employees
worldwide. In 2003,
the
firm launched an
initiative to bring
together its network
of agencies
under one P&L to unify the organization and to harness and leverage
the best ideas and services for its clients around the world. According
to Donna Murphy,
W orldwide Managing Partner,
“Even though the
agencies were all part of the same healthcare network, working under
the same parent
company, they all
operated independently. We
needed to pull everyone together under one management structure.”
Once the global
financial objectives were
established, the firm
began
the process of creating a consistent
overarching culture throughout
the organization. To strategize
and help implement
the initiative, the
firm turned to an outside consultant who suggested they launch a cul-ture
scan as an
initial step to
take the organization’s pulse.
The scan
provided an overview of the firm’s
culture through focus groups, inter-views, and an online survey. The goal was to identify and leverage the
firm’s strengths and
create a more coherent
culture by soliciting
can-did feedback from
employees at all
levels about what
the firm did
well, what it needed to work on, and how effective it was at achieving
its strategic priorities.
Each culture scan
is carefully planned
to encourage maximum
input
from employees; it takes about 2
months from launch to presentation
of the results.
As a first step,
the leadership team
sends out a brief
e-mail describing the
rationale and scope
of the scan.
They invite
employees to participate by logging onto a special site and completing
a 15-minute anonymous
online survey that
is monitored by
the out-side consultant.
The firm supports
its initial announcement
with an
internal ad campaign of frequent e-mails and signage in local offices to
heighten interest and increase participation.
In conjunction with
the survey, the
firm conducts regional
focus
groups that bring
together people at
all levels, as
well as one-to-one
interviews with about
50 employees from a
cross-section of practices
and geographies.
The data from
all three activities
is analyzed and
presented to man-agement at a series of regional meetings. The report
highlights results,
اليورو RSCG المسح الضوئي الثقافة الحياة
اليورو RSCG الحياة عبارة عن الرعاية الصحية العالمية المتنوعة الاتصالات الصافية للعمل 60 وكالة و2،000 موظف في جميع أنحاء العالم. في عام 2003،
أطلقت شركة مبادرة لجمع شبكته من الوكالات
في إطار واحد P & L لتوحيد المنظمة وتسخير والنفوذ
أفضل الأفكار والخدمات للعملاء في جميع أنحاء العالم. وفقا
لدونا مورفي، المدير الشريك orldwide W، "على الرغم من أن
وكانت وكالات جميع جزءا من شبكة الرعاية الصحية نفسه، تعمل تحت
الشركة الأم نفسها، وأنها تعمل بشكل مستقل عن. نحن
هناك حاجة لسحب الجميع معا تحت هيكل إداري واحد. "
مرة واحدة تم إنشاء الأهداف المالية العالمية، بدأت شركة
عملية خلق ثقافة متسقة في جميع أنحاء الشامل
المنظمة. لوضع استراتيجية والمساعدة في تنفيذ المبادرة، في
تحولت شركة لخبير استشاري خارجي الذين اقترحوا إطلاق المسح طريق غير تلح كخطوة أولى لاتخاذ نبض المنظمة. الفحص
تقديم لمحة عامة عن الشركة الثقافة من خلال مجموعات التركيز، وجهات النظر بين، واستطلاع على الانترنت. وكان الهدف هو تحديد والاستفادة من
نقاط القوة الشركة وخلق ثقافة أكثر تماسكا من خلال التماس CAN-لم التغذية المرتدة من الموظفين على جميع المستويات حول ما فعلته الشركة
اليورو RSCG الحياة عبارة عن الرعاية الصحية العالمية المتنوعة الاتصالات الصافية للعمل 60 وكالة و2،000 موظف في جميع أنحاء العالم. في عام 2003،
أطلقت شركة مبادرة لجمع شبكته من الوكالات
في إطار واحد P & L لتوحيد المنظمة وتسخير والنفوذ
أفضل الأفكار والخدمات للعملاء في جميع أنحاء العالم. وفقا
لدونا مورفي، المدير الشريك orldwide W، "على الرغم من أن
وكانت وكالات جميع جزءا من شبكة الرعاية الصحية نفسه، تعمل تحت
الشركة الأم نفسها، وأنها تعمل بشكل مستقل عن. نحن
هناك حاجة لسحب الجميع معا تحت هيكل إداري واحد. "
مرة واحدة تم إنشاء الأهداف المالية العالمية، بدأت شركة
عملية خلق ثقافة متسقة في جميع أنحاء الشامل
المنظمة. لوضع استراتيجية والمساعدة في تنفيذ المبادرة، في
تحولت شركة لخبير استشاري خارجي الذين اقترحوا إطلاق المسح طريق غير تلح كخطوة أولى لاتخاذ نبض المنظمة. الفحص
تقديم لمحة عامة عن الشركة الثقافة من خلال مجموعات التركيز، وجهات النظر بين، واستطلاع على الانترنت. وكان الهدف هو تحديد والاستفادة من
نقاط القوة الشركة وخلق ثقافة أكثر تماسكا من خلال التماس CAN-لم التغذية المرتدة من الموظفين على جميع المستويات حول ما فعلته الشركة
0 التعليقات:
إرسال تعليق