الاثنين، 15 أبريل 2013

Euro RSCG Life Culture Scan


Euro RSCG Life Culture Scan
Euro  RSCG  Life  is a  diverse  global  healthcare  communications  net-work  of  60  agencies  and  2,000  employees  worldwide.  In  2003,  the
firm  launched  an  initiative  to  bring  together  its  network  of  agencies
under one P&L to unify the organization and to harness and leverage
the best ideas and services for its clients around the world. According
to  Donna  Murphy,  W orldwide  Managing  Partner,  “Even  though  the
agencies were all part of the same healthcare network, working under
the  same  parent  company,  they  all  operated  independently.  We
needed to pull everyone together under one management structure.”
Once  the  global  financial  objectives  were  established,  the  firm  began
the  process  of  creating  a consistent  overarching  culture  throughout
the  organization. To  strategize  and  help  implement  the  initiative,  the
firm turned to an outside consultant who suggested they launch a  cul-ture  scan  as  an  initial  step  to  take  the  organization’s   pulse.  The  scan
provided an overview of the firm’s   culture through focus groups, inter-views, and an online survey.  The goal was to identify and leverage the
firm’s   strengths  and  create a  more  coherent  culture  by  soliciting  can-did  feedback  from  employees  at  all  levels  about  what  the  firm  did
well, what it needed to work on, and how effective it was at achieving
its strategic priorities.
Each  culture  scan  is  carefully  planned  to  encourage  maximum  input
from employees; it takes about 2  months from launch to presentation
of  the  results.  As a  first  step,  the  leadership  team  sends  out a  brief  e-mail  describing  the  rationale  and  scope  of  the  scan.  They  invite
employees to participate by logging onto a  special site and completing
a  15-minute  anonymous  online  survey  that  is  monitored  by  the  out-side  consultant.  The  firm  supports  its  initial  announcement  with  an
internal ad campaign of frequent e-mails and signage in local offices to
heighten interest and increase participation.
In  conjunction  with  the  survey,  the  firm  conducts  regional  focus
groups  that  bring  together  people  at  all  levels,  as  well  as  one-to-one
interviews  with  about  50  employees  from a  cross-section  of  practices
and geographies.
The  data  from  all  three  activities  is  analyzed  and  presented  to  man-agement at a  series of regional meetings. The report highlights results,


اليورو RSCG المسح الضوئي الثقافة الحياة
اليورو RSCG الحياة عبارة عن الرعاية الصحية العالمية المتنوعة الاتصالات الصافية للعمل 60 وكالة و2،000 موظف في جميع أنحاء العالم. في عام 2003،
أطلقت شركة مبادرة لجمع شبكته من الوكالات
في إطار واحد P & L لتوحيد المنظمة وتسخير والنفوذ
أفضل الأفكار والخدمات للعملاء في جميع أنحاء العالم. وفقا
لدونا مورفي، المدير الشريك orldwide W، "على الرغم من أن
وكانت وكالات جميع جزءا من شبكة الرعاية الصحية نفسه، تعمل تحت
الشركة الأم نفسها، وأنها تعمل بشكل مستقل عن. نحن
هناك حاجة لسحب الجميع معا تحت هيكل إداري واحد. "
مرة واحدة تم إنشاء الأهداف المالية العالمية، بدأت شركة
عملية خلق ثقافة متسقة في جميع أنحاء الشامل
المنظمة. لوضع استراتيجية والمساعدة في تنفيذ المبادرة، في
تحولت شركة لخبير استشاري خارجي الذين اقترحوا إطلاق المسح طريق غير تلح كخطوة أولى لاتخاذ نبض المنظمة. الفحص
تقديم لمحة عامة عن الشركة الثقافة من خلال مجموعات التركيز، وجهات النظر بين، واستطلاع على الانترنت. وكان الهدف هو تحديد والاستفادة من
نقاط القوة الشركة وخلق ثقافة أكثر تماسكا من خلال التماس CAN-لم التغذية المرتدة من الموظفين على جميع المستويات حول ما فعلته الشركة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
شقيق الروح